2008-12-16

Träffen 3 januari 2009

Hej

Här kommer en liten lista på som som jag ahr fått anmällt hitlls
Vi har mer plats så är det bara att hoppa på. Eller om det är någon som jag missat så hojta till tack.
(Hoppas att ni läst era mail så ni vet att vi har fått lite erbjudande från storyhouse i ängelholm dessa påsar som är beställda och betalda kommer att hämtas hemm fredag 2 januari.)Att detta erbjudande kommit till är för vi kanske kommer med lite överaskningar under dagen vi får se vad vi orkar komma på.
Denna träff är ju till för oss som är med i Laholm på onsdagarna )
Mailet ska kommit från Ulla

Om ni beställer från storyhouse papper och dekorationer så får ni 10% på detta.
då skriver ni " träff Laholm" så hämtar jag dessa påsar fredag 2 januari och har med detta till träffen.

* Karin
* Therese
* Christina
* Ulla
* Carina
* Gunnel
* Pernilla
* Lena
* Anette
* Irene
* Carola
* Linda
* Ian
* Maj-Britt
* Mona
* Marlen
* Marita
* Marie
* Ulrika ???
* Sanna
* Ingela
* Susanne

Hoppas detta stämmer men kolla om det är någon ni prartar med.
Men som sagt det finns några till platser.

Jag fyller på lista om det kommer fler.

Kram från mig

8 kommentarer:

glaha sa...

Det här ser jag fram emot.....alltid lika kul att träffa er allihop......

Anonym sa...

Jag vill anmäla en person till Sanna heter hon.

Lena

Anonym sa...

Hej
Storyhouse,vaddå?
Inget mail här
Ha det gott
Gunnel

Karin sa...

Hej Christina
inget mail här heller????

Anonym sa...

Jag har inte heller fått något mail...

Mia sa...

Ja, nu sitter man en stund framför datorn och ska göra slag i saken att anmäla mig. Jag hör av mig till dig Stina så får vi prata lite om anmälan och en träff innan jul.

Mia

Mia sa...

Ja men det sket sig rejält. Jobbar den lördagen samt ska på fest på kvällen. Attans skit.

Ulla sa...

Skickat mail till er alla i gruppen!!! Hur många är som inte har fått?? Provar igen..