2008-12-03

HEJ

NU kommer det ...........................................................................................................................................................................................................................................................
3 Januari 2009































d
Då är det dax för årets första händelse...
Vi ska SCRAPPA och SKRATTA i en hel dag och Kväll (natt).
Hoppas många vill vara med denna dag???????
Vi kommer att hålla till i Eldsberga någonstans (Karin kommer fylla i detta ) Nu fyller jag i här....: Det blir i Hembygdsgården( har lite kontakter där...) karta kommer senare. Om man kommer från Laholm svänger man höger till Eldsberga ( "Firemountain" om dialekten blir för svår ; ) sen kör man halvvägs till mig....svänger vänster och sen är man framme, lätt va?? Som sagt karta kommer....
Vi kommer att börja kl 10 om det nu finns några som vill komma.Och slutar när månen står högt på himmelen.
För att kunna räkna på vad det kostar och vad vi ska ha och äta vill,önskar vi att ni anmäler er genom att skriva en komentera här i detta inlägg eller säga till på onsdag.

Då det bara är en månad på dagen till denna händelse. Så önskar vi ett svar snart.
( Om det finn några som ser detta och vet att det finns någon som inte kollar här så viska lite i deras öron så att alla får reda på detta.) TACK

Då så VÄLKOMNA på en kul dag!

Kommer från oss Christina ,Karin och Therese

8 kommentarer:

Karin sa...

Jag är ju såklart med. Hoppas att ni hade roligt igår på cirkeln??!!!

Anonym sa...

JAG KOMMER !!
GUNNEL
GOTT JUL ALLA

Therese sa...

Jag hänger självklart med!!!!
Hoppas ni hade en kul i går på cirkeln.

Carina sa...

Naturligtvis hänger även jag på. Har redan abstinens!

Anonym sa...

Jag har lovat Gunnel att jag ska komma så det är väl bäst man lyder ;)
Ha dé!
Lena

Anonym sa...

Jag kommer tror jag! Kram

Ingeborg sa...

Det är ju tusan också att man inte är hemma. Är hos vänner i Stockholm över nyår.
Hoppas nu att ni får riktigt trevligt - jag förväntar mig bilder!!!!!

Anonym sa...

Jag kommer gärna!