2008-12-11

TACK

TAck till Linda och Mia som hadde jätte go ficka med sig i kväll

TAck även till Carina som in te skulle ta något avanserat med sig till konferansen
men då ordnar vi så att gubben kommer med grillen som står och grillar korv till alla som vill ha.
Så jag sänder även ett tack till Hasse.

Vi hör av oss ang träffen här i bloggen inom de närmaste veckorn om pris och närmar bestämmelser.
Vi har fort farande platser kvar så bar pingla eller skriv här om ni vill hänga på.


Kram Christina

2 kommentarer:

Ulla sa...

Hej, inte alls avundsjuk pa er!!!:)
Hoppas korven va goooo.....

Jag har haft en, jaa vad ska man saga...otrolig....resa.

Hakan vagrar snart aka med mej nagonstans... Ni far hora sen..

Jag kommer pa em-kvall pa traffen, jobbar och vill ni kommer pappren att vara dar...

Sofi_79 sa...

Jag tycker det är taskigt att ni inte kan ha en träff närmre mig.. Om jag fixar lokal kommer ni då?????
Tråkigt att jag inte kan komma med denna gången. Men snart kommer jag med på några onsdagar igen om allt går som det ska så klart.
Kramiz på er alla