2008-12-08

2:a advent ERBJUDANDE

Hejsan, jag har haft fel på internet, routern gått åt pepparn. Inte kunnat vara inne på hela helgen, tror ni jag fått mycket gjort?? Men imorse var R ner och bytte så nu kan det hända saker igen. Men bara idag, för imorgon åker vi ju. Men jag måste erkänna att jag inte hunnit med BOM:en, har ju det hemliga projektet som ska med. Och det är inte klart ÄN, blir nog hela natten inatt. Hoppas ni ger mej dispans till första gången efter jul....

Har lagt ut nästa erbjudande nu på bloggen. OCH är det något speciellt ni vill ha till onsdan, så skicka mail senast i morgon fm. Så kan jag skicka det med I, hon tar med BIA:an om någon behöver den.

Annars får ni ha en trevlig avslutning och så hörs vi sen.... KRAM på er...

2 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

Ha en skön tur till London och var rädda om er.
Nu är alla 40 korten lämnade och det belv jätte bra.
TACK för hjälpen !!!

Du är förlåten för BOM livet hinner inte riktigt med alltid.

Karin sa...

Ha det så bra i London och BOMén finns kvar när du kommer hem! (Du är nog inte ensam...) Ha en God Jul!! Kram Karin