2008-10-05

Srappträff.

Här kommer lite foton jag tog på vår scrappträff. Har nu träffats ett par gånger, suttit och scrappat en hel dag och sen haft lite mat efteråt. OCH vi har så kul på våra träffar, alla bjuder på sej själv. JAG BARA ÄLSKAR ER ALLA !!!!!

Så är det ju bäst att sätta ut detta också, där jag ser sjukare ut än vad jag egentligen är, eller???
Lär väl nog få en hel del skit ändå....


Jaa vi får väl väva ut lite bokstäver också.


Hur fa.....ska jag fästa dethär då?


Långväga besök, kul att du var med eller rättare sagt ni.....


Ajajjaja, hann inte gömma burken.....


Här jobbas det på...


Här har vi organisatörerna för denhär gången.


Staffar sej om man inte vill vara med på bild.


Ibland var det helt tyst i lokalen, ganska otroligt med 19 tjejer...


Vilken färg på håret tycker ni jag passar bäst i ?

Men vi var otrolig kreativa, många av oss gjorde 7-9 LO:er. Vissa mindre ( 1 kort) inga namn nämda.... Och sist av allt Carina visade oss ett nytt kul kort.






Lite underhållning, skulle det ju också vara under kvällen. Väldigt uppskattade nummer under kvällen.

Först ut trion Tjosan-Tjosan....


Även pressfotografen från tidningen Scrapnytt var där...

Här sång fåglarna Fruktis..

Hade även fått med sej duotjejen Tjolanta Lisa.....

Lite cherader måste vi ju ha också...

En gris som parar sej med en cykel. Inte så svårt att lista ut, rättare sagt en ordentligt duktig illuströr.


Så här kan det se ut om en bomb detonerar....

Jaaaa, så här såg det ut hela tiden....

Efter maten o vin, så blev vi lite nostalgiska. Säger bara Hot shot....

Resten tror jag vi behåller för oss själva..... Tror iallafall att alla skrattar inombords idag, av alla minnen från igår kväll!!

5 kommentarer:

Karin sa...

Tack till Ann, Ingela och Marie som trots förskylning och andra krämpor gjorde en så rolig och trevlig träff!!!
Tänk vad tiden går fort när man har rolig.
Har dock varit nervös för att Ulla skulle hitta de "rätta vinklarna" med kameran : )

Anonym sa...

Ni verkar minsann ha haft roligt i helgen. Själv roade jag mej genom att handla hos Brunsons och MImas + pyssla lite i min ensamhet

Cath. sa...

Ojojoj, ni ser ut att ha haft kul!!! Och produktiva däremellan!!!
Kram till er!

Anonym sa...

Jag måste säga att jag saknade er JÄTTE mycket
Jag saknar även all kramp i magen som ni säkert har i dag efter allt detta underbara skrattande.
Hoppas att det snart blir en ny som ligger då jag inte jobbar ( eller är på utb. ) om ni nu vill ha med mig ( kan ju vara så att det ligger med 3 veckors inter valler av en anlednign ha ha )

Det är så konstigt att titta på bilderna och inte varit med
Hoppas att ni är nöjda; inte minst
för alla underbar verk ni åstade kom denna dag

KRAM CHristina

Anonym sa...

Tack för en trevlig träff! Dagen var rolig även om jag då inte fick gjort så mycke! Men vi fick i allafall mycket god fika och mat! Visst är det ett underbart gäng vi har! Så blandade åldrar men så roligt;P

vi ses på Onsdag! Kram Marlen