2008-10-14

Cirkeln imorgon....

Då var det dags igen imorgon. Och då var det Marita och Anna H som skulle ta med fika...

Och vi skulle ju försöka och prova på Krympplast, göra ett kort (kanske lite annorlunda vikning, om någon har någon idé) och göra lite färgläggning.

Så vad behöver vi då ???? Fyll på om jag glömt något...

Papper, pennor, stämplar, stämpelfärg (vattenfast) till kort.
Krympplast ( vi är nog några som har lite extra till dom som inte har).
Kanske någon vill embossa????
Embossingsfön ska vi ju ändå ha ( så Karin slipper släpa spisen med sej.)

5 kommentarer:

Karin sa...

Jag som brukar krympa plast i ugnen behöver låna en embossingfön...// Karin

Ingeborg sa...

Stämpelfärgen ska vara vattenfast. Annars kan man bara gnugga av den när plasten är krymt.
Jag tar med fön föresten.

Sofi_79 sa...

Jag vill också prova kan någon ge mig en förklaring så kan jag prova hemma. Kram på er alla

glaha sa...

Sjuk och kommer inte=( Men ni får ha det så trevligt.

Karin sa...

Så snällt så snällt, det hade blivit tungt för mig att släpa på den. Har ju en del med mig ändå. Men med tanke på hur de stora krympplastarna blev så kanske.....det hade behövts en ugn : )