2008-10-08

Min BOM...

Så här blev min BOM. Gjorde två flugor på smällen, eller vad heter det????

Först då förståss BOM-skissen som vi skulle ha klart till denna gång. Började på den när vi skulle testa bubbelplast målning och maskning. Så titeln är utskurna bokstäver i sillen, och när man tagit bort bokstäverna använde jag cardstocken till maskningen. Bubbelplasten syns väl var jag målat och sen runt LO:en är det målat med en tandborste. Blomman i högra hörnet fick jag idéen från sista Scraptidningen, tror det var Helene alias Webmoster som gjort den. Och sen har jag skrivit ut på det mönstrade pappret årtal och yrken jag haft under åren i Wordle, riktigt kul att jobba med.

2 kommentarer:

glaha sa...

Den blev super fin, hoppas fler lägger ut sin BOM här för jag vill också se.
En febrig och hostig Annette

Awirahl sa...

Jätte fin bom..