2008-10-12

Jaha nu var man 30+..

Då var man ett år äldre på pappert men i kropp och sinne så känner jag inte mig en dag äldre än 25... Dagen började med sång och frukost på sängen från min underbara familj.. Men nu så ska det städas och röjas det sista innan mina föräldrar och små syskon kommer i kväll.. Sen ska det handlas och lagas mat.. Har kommit fram till att min sambo är lite lagom tokig.. Jag fick ett present kort på Story House.... Å vi kan väl säga att det ska nog kunna bli både det ena och det andra på det.. Det finns den lilla fina summan etttusen kronor på presentkortet.. ;O Som sagt lite lagom tokig.. Men det gör bara att jag älskar honom ännu mer..;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

STORT grattis Anna
Det var då ingen dålig present Jag förstår om du blev förvånad.
Men så mycket roligt du kan handla nu. Hoppas dagen inne håller fler paket och gratulationer

Kram Christina

Carina sa...

Grattis på födelsedagen och ha en riktigt bra dag.

Ulla sa...

ÅÅåå, grattis i efterskott..
Alltid kul att få gå och handla vad man vill OCH det man tycker om...

Awirahl sa...

Tack... :) Alla..

Vi ses på Onsdag..