2009-02-03

SKISSER..

Hade ju glömt att jag ska lägga ut skisserna här, SÅ NU KOMMER DOM. Tycker jag hinner inget just nu, mycket i huvudet och glömmer lätt. HJÄLP mej att komma ihåg att lägga in här och uppdatera lite ni andra också!!! TACK...

NU på onsdag ska vi ju göra lite egna dekorationer, TA nu med era idéer och visa vad vi kan göra. Jag tänkte om vi skulle prova göra rosor och annan blomma.

1. Till rosen.......Behövs vitt ganska tunt papper, skalpell, blomstans, distresser eller chalk. Kanske någon lövstans...

2.Till annan blomma behövs mönsterpapper, embossingpulver, brads.....



FYLL på här om vi ska ta med oss något speciellt...............

Här kommer skisserna som ska vara klara till 11 feb. En skiss för kort......

OCH en skiss för LO:er......




KRAM vi ses i morgon...

3 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

Fina skisser får man göra på båda??

Kram Christina

Ulla sa...

JAVISST inget hinder...

Awirahl sa...

Jag har hittat lite kul med trolldeg som jag tänkte jag kunde ha med mig.. Här är en länk som vissar vad jag menar om någon undrar vad jag mumlar om..

http://www.stampelgarden.se/blogg/?p=3147

Kram Anna