2009-01-02

En liten idé....


Jag har tre böcker som handlar om Scrapbooking. De två senaste kom tomten med för ett par veckor sedan ( vissa snälla barn fick öppna sina paket lite innan ; )
Jag vill ju såklart ha flera men vilka ska man köpa???? Har läst på en del forum om bra böcker men jag vill bläddra lite IRL i dem.
Så nu kommer lilla ide´n , är det fler än jag som vill byta boktips??!! Då kan ni väl ta med era favoritböcker eller felköpsböcker ( kan ju vara så att någon annan inte tycker det) på lördag den 3:e på vår träff.
Min senaste bok köpte jag tack vare att Anette och Iren hade med sig den roliga minialbumsboken på studiecirkeln.
Nu ska jag gå och läsa min första scrapbookingbok upp och ner, prova och se. Man kan upptäcka andra saker då!

Ha det så gott allihop så ses vi på lördag!
//Karin

1 kommentar:

Christina / Synål / Stina sa...

Vad bra vi har ju en och anna i bokhyllan som man läser och som jag vll bli av med

Kram