2008-11-13

BOM:en..

Som sagt, igår på kamratcirkeln stod det minialbum på schemat. Det klippte, klistrades, stansades och skrattades. Men BOM:en skulle ju vara klar till igårkväll också. Och 11st hade lyckats...

Först ut har vi Karins, hon ska inte ta mera skit. Bra, vi påminner ibland om dammsugarn.....


Så har vi Carinas, vilken tur att det blev t.o.m. NU. Så nu kom till Halland och vi träffades....

Annette hon ska verkligen lära sej kameran nu, alla finesser som finns på den.

Och min är om hur det verkligen är att åldras....


Och här är Annas, lite löften framöver. Tur att den inte började gälla förren idag, annars hade hon brutit ett redan igårkväll. :)


Och Anna 2 skriver något som jag tror alla vi mammor känner och ska tänka på.


Sen har vi Gunnels, med mycket dold dokumentation. Men nu vet vi.........


Marie hon längtar efter en papegoja, vem vet. Man ska inte ge upp....


Och Ian har fått en bebies till, hur hinner hon med denna stora familj???

Och Ingela har också kommit till insikt, att börja det andra livet....

Iren vill och måste, men det tar tid att lära sej.....
Jag tycker det är helt underbara LO:er vi har gjort. Den här är viktig att vi tänker på ofta, vi kan väl komma överens att hänga den väl syndlig och påminna oss själva. Kan säga jag kommer väldigt väl ihåg min, annars skulle jag inte få till detta inlägg.Hihihi...
Men vad säger ni!!!!!! T.o.m till den 10/12 ska vi ju ha nästa BOM klar, och då kör vi väl det som Christina kom med (och se om hon får ihop den :) ). Hade sett någonstans att göra sitt liv i siffror. Det kör vi på tjejer !!!!

3 kommentarer:

Karin sa...

Så bra! Om jag förstår det rätt sååå....ska Christina lösa detta och vi andra tittar på och ska se om hon klarar det! : D

Christina / Synål / Stina sa...

Detta tycker jag inte låter bra men men det kan jag väll bjuda på.
Kommer inte att ha denna färsig på onsdag dock då jag jobbar 6 nätter nu av 8.
Känns som att detta kan vänta någon dag till.
Men oj med siffror det finns i mit liv.

Kram Christina

Anonym sa...

Kan ju inte lägga några inlägg här, men tänkte tala om att jag kommer ha en scrappträff den 6 dec på Nyhemsskolan/Halmstad om någon är intresserad. Ulla, Mona, Susanne, Karin och Maj-Britt har min adress om någon är in tresserad av att få veta mer.