2010-09-20

HUSMORS SEMESTER FLYTTAS TILL2011

Vi Flyttar detta till januari februari 2011 komm gärna med förslag
HEJ
Förra hösten var vi i väg på en underbar helg och scrappade detta skulle vi vilja göra detta år med
jag har prel... bokat ett ställe lite i från vi var förra året( bakom Ekebo ) ca.
Men måste av boka detta på söndag 26 september om vi inte ska ha det
vi ju veta så jag inte står själv med en lokal att betala.
Finns det intresse att åka iväg en fredag till söndag och bara vara. Scrappa, vara ute i naturen, äta och dricka gott. En härlig helg att som man får mycket energi av.
Vore kul att veta Intresset
Hoppas det finns många som vill vi kan bli ca 20 +
Väntar med spänning på intresse
KRAM / Christina

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vi hade verkligen en mycket trevlig och kreativ helg då. Och det blir säkert lika trevligt denna gång. Jag hänger gärna med KRAM IAN

Ulla sa...

KLART jag hänger med...

Carina sa...

Jag hänger på så klart

Anonym sa...

Ja visst hade vi skoj!Men jag får nog hoppa över denna gången. Annars får stackars Wilmer ingen mat på hela helgen.
Kram Aja