2009-05-15

Kolla in detta.....

I onsdags så visade Maj-Britt mig ett helt underbart kort som hon gjort. Det är en korttävling på Stämpelboden där man ska göra ett konkort efter en mall. Det var detta som hade inspirerat Maj-Britt. Tyvärr var det försent att lämna in bidraget men jag vill så gärna att många fler än vi som var på studeicirkeln i ondags får se detta . Så eftersom M-B inte har någon egen blogg så har jag fått tillstånd av Maj-Britt att lägga in hennes fina kort här.......titta och njut....

6 kommentarer:

Ulla sa...

Jaaaaaa, det är helt underbart!!!! Vill se mer av Maj-Britts alster.. Nu blir det kurs i bloggandet...

Christina / Synål / Stina sa...

Bara att hålla med helt fantstiskt.
Och änu finare i värkkligheten.
Bra att du visar de Karin hon är ju sååååååååå duktig.

Kram Christina

Carina sa...

Nu fick jag ny inspiration.
Underbart! Du gör så många fina saker.

glaha sa...

Så himla snyggt Maj-Britt... du får allt ta och lära dig det här med bloggen, så vi får se allt fint som du hittar på.=)

Anonym sa...

Det var verkligen urläckert!!! =0)
Maj-Britt du är ju bara så BÄST!
Lena

Anonym sa...

M-B gör alltid såååå underbara kort...jag väntar febrilt på att hon (eller nån annan) ska skicka nått fint till mej i holland

kramar till er alla