2009-04-21

Äntligen ONSDAG...

Då är det äntligen onsdag efter en veckas uppehåll. Alltså SCRAPDAX... Det var himla trevligt förra onsdan också, lite mindre och mysigt. 6 st var vi som satt hemma hos mej till slut, eftersom Gunnel m. familj var krassliga. Nu hoppas jag du kryat på dej....

Då har vi Ian och Ingela som tar fika, och så scrappar vi utav bara själva.... Men hjälp mej hålla tummarna imorgon så jag får det efterlängtade paketet, för inget idag heller :(

SES imorgon, vem kommer???

12 kommentarer:

Therese sa...

Halmstadbon kommer!

Anonym sa...

Jag kommer!
Gunnel

Karin sa...

Förskylningen har gett med sig det mesta så jag kommer. Det var så länge sedan en onsdagsträff!

Christina / Synål / Stina sa...

jag ´kommer om jag kommit ur sängen och inte ahr fasnat i något träd

Ulla sa...

Underbart och poängjaktens kassar är med.

Anonym sa...

Jag kommer inte då jag ska åka till Stockholm och hämta mina saker så vi ses nästa vecka.

Kram Sofi

Carina sa...

Jag kommer...

glaha sa...

Ska bli så kul och träffa er alla, så jag och syster yster kommer ikväll och även vi ska skrappa så in i.... och pengabörsen har vi med oss ifall nu vi alla hållt tummarna så paketet skulle ha kommit.=)))

Ingeborg sa...

Jag kommer tyvärr inte. Jobbet kallar. Ska ha information för nystartade företagare i kväll. Men nästa onsdag kommer jag.
Anna H

Anonym sa...

jag kommer inte. Sitter på tråkigt möte istället tyvärr.

Aja

Anonym sa...

Hejsan! Jag kommer inte i kväll... Har fått ett allergi anfall så orken finns inte där till att göra något! Hoppas att ni¨får en trevlig onsdag så ses vi kanske nästa vecka Kram Marlen

Caroline sa...

Kul att kika in här! Tack för din fina kommentar i min blogg!