2008-09-19

INFÖR ONSDAN....

Först tar vi kaffet då !!!!! Lena A skulle koka kaffe och så ville hon ta tillsammans med Maj-Britt, för hon bakar så gooooda bullar...Vet inte riktigt vad Lena menade med det??? Kan hon ( L ) inte baka war smileys !!!!

Och sen har vi ju lite "prova på-kväll" för dom som ville då. Så var det ju lite önskemål om en lite lista som var bra att ha med sej. Har jag nu glömt något så fyll på.....

Bubbelplast (tar jag med), Acrylfärg, Tandborste (gärna spretig gammal sak)
Sen har vi då maskning, här har vi ju två olika saker. Först med stämplar (mer till kort), så då blir det ju stämplar, stämpelfärg, rengörning mm... Sedan har vi då maskning med acrylfärg, här använder ni en schablon. Ni kan göra en egen eller köpa en färdig....

Ni som nu vill prova på detta, så planera vad ni ska göra lite (och bara ta med till detta). Om ni planerar kort, ta cardstock, mönstrat papper, stämplar och deko ni vill ha. Om ni gör LO, ta foton, övriga papper, färger och dekorationer som ni tänk till det....

Frågor???? Skriv här i kommentarer....

2 kommentarer:

Lena sa...

Vadå inte baka...Det kanske är som så att man är BRA på olika saker...
Maj-Britt är bra på att baka och
jag är bra på att ta med mig muggar, the och kaffe! Så det så! ;)

Anonym sa...

JAg vill bara till lägga om man ska maska med stämplar ska man ha postit block

Kram Christina

Och Lena då hoppas vi på gott kaffe oh gott te